Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Monday, August 07, 2006

Download video clip Melodi TV3 Hani Mohsin


Jenazah Allahyarham Hani Mohsin disembahyangkan di Masjid kg Pasir Hulu Kelang.kelihatan dalam saf,pelakon Arash.(alhamdulillah,ada juga 'teman dikala menangis')


Alhamdulillah.

berkat kesabaran dan doa dari pengunjung semua akhirnya saya berjaya mendapatkan video clip ini. Jadi kepada pengungjung setia blog Niezam Phg,anda memang bertuah kerana berpeluang mendownload clip video tersebut disini. sebenarnya clip video yang asal saya terima terlalu besar iaitu kira -kira 50MB, jika anda mahu mendownloadnya mungkin mengambil masa berjam-jam.oleh itu saya telah mengedit clip tersebut menjadi size yang lebih kecil.sizenya menjadi hanya kira -kira 5MB sahaja.

File tersebut adalah dalam format WMV,jadi ia perlu dibuka dengan windows media player,saya rasa biasanya setiap komputer standard mempunyai software/program ini.tak perlu di winzip.download dan boleh terus tengok.saya juga telah meletak kan capture dari video clip tersebut di bahagian potopages kerana ada diantara pengunjung yang tidak berpeluang melihat video clip tersebut kerana mempunyai masalah mendownload.saya harap anda akan berpuas hati.

video clip melodi TV3 Link ehsan Rapidshare.(sila e-mel saya jika anda ada masalah mendownload menggunakan rapid share)

macam biasa klik link diatas.klik tempat petak yang berhuruf FREE.satu lagi bertulis PREMIUM(berbayar@member) tunggu countdown huruf warna hitam selama beberapa saat.masukkan tiket nombar di petak yang kosong.dan save file ke folder yang dikehendaki.anda klik 2 kali pada file dan automatik terus dimainkan.

jangan lupa meninggalkan komen di ruangan comment.saya menantikan fed back dari anda semua.terima kasih


Juga jangan lupa melawat fotopages saya kerana ada update sedikit gambar dari video clip melodi yang gagal dilihat dalam posting yang lalu tapi kali ini lebih banyak gambar...

Niezam Phg fotopages.

3 Comments:

  • At August 07, 2006, Blogger WNA said…

    thanks for all d info.
    really appreciate it!

     
  • At August 08, 2006, Blogger Nour said…

    terima kasih!

    berjaya mendown load videoclip ni dan ia membuatkan saya sungguh sedih. tidak berpeluang menontonnye di tv3 tempoh hari, nasib baik saudara niezam dapat provide ulang tayang.

     
  • At August 09, 2006, Blogger Niezam Phg said…

    sesiapa yang ada masalah mendownload clip video tu tolong e-mel kepada saya,mungkin komputer tenpat kerja anda melalui system firewall yang ketat.so susah nak lepas..biasanya kalau dari cyber cafe atau personal komputer kat rumnah tiada masalah rasanya.

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...