Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, August 02, 2006

Siaran Ulangan Melodi hari ini!


[Gambar yang diambil menggunakan handphone pada 24 Julai 2006 di Dataran MBB Tower 8a(sehari sebelum Allahyarham Hani menghembuskan nafas yang terakhir di LCCT.KLIA), ketika ini Allahyarham Hani datang menjelaskan hutang kerana menjamin seorang teman.TQ kepada "singgah" atas information yg lengkap itu.]

Kepada sesiapa yang terlepas menonton melodi minggu lepas kerana terlewat bangkit tido!.anda boleh menonton siaran ulangan nya pada hari ini Rabu diantara jam 5.35 petang di TV3.Dalam rakaman tersebut ada memaparkan temubual dengan pemandu teksi yang membawa Allhyarham hani ke LCCT KLIA pada hari beliau di 'jemput pulang' ke rahmatullah.

Dalam rancangan tersebut juga ada memaparkan temubual dengan satu-satunya zuriat Allahyarham iaitu Hani Karmila.harap anda tidak terlepas buat kali ini.kepada sesiapa ynag mempunyai kemudahan untuk merakam pogram tersebut bolehlah berbuat demikian dan jangan lupa berkongsi dengan saya dan juga rakan-rakan pengunjung yang lain.

3 Comments:

  • At August 03, 2006, Blogger junebunga said…

    tersayat hati ini mndgr suara si kecil Hani Karmila..VIdeo takde ke. nk tengok....menginsafkan saya dan family mndgrnyer..

     
  • At August 07, 2006, Blogger Niezam Phg said…

    june bunga... untuk anda,saya dah letakkan video clipnya...selamat mendownload n terima kasih kerana menjadi regular visitor kat teratak nie...

     
  • At August 16, 2006, Blogger noridz said…

    bersihnya muka allahyarham...siap p bayar hutang kawan yagn dia jadi guarantor lagi..
    hmmm bilala akunak bayar hutang 2.50 aku kat member suh beli mihun goreng. esok lah aku bayar. dia pun dah balik ni heehehehehe

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...