Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Sunday, July 30, 2006

Harijadi yang Terakhir 18 Jun 2006


Gambar ehsan forum cari.com.my

sayunya hati lihat gambar ini,nampak harmoni sungguh,walaupun Allahyarham Hani Mohsin telah bercerai dengan Datin Seri Tiara,namun mereka tetap berkawan seperti satu keluarga,Semuanya saya pasti kerana Hani Karmila.Berapa banyak keluarga di Malaysia yang mampu melakukan seperti ini,Yang baik jadikan teladan......

3 Comments:

  • At July 30, 2006, Blogger Just Liz said…

    Assalamualaikum, Encik Niezam.

    Saya, dari Singapura, adalah peminat Hani Mohsin. Walaupun tidak dapat menonton banyak filem-filemnya dan juga Roda Impian kerana kesibukan bekerja, saya tetap mengikuti perkembangan Allhyarham. Saya teramat sedih apabila mendapat sms daripada kakak saya mengenai pemergian Allahyarham.

    Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham. Dan semoga Allah membalas jasa baik Encik Niezam kerana dengan ikhlas membuat liputan khas tentang pemergian Allahyarham.

     
  • At July 31, 2006, Blogger sak said…

    terima kasih...ikhlas dari saya yg selama ini kerap mengunjungi blog Niezam...

     
  • At July 31, 2006, Blogger Naz said…

    thanks for the updates. its truly sad that we had lost a very capable and loving person, be it on screen or off screen.

    insya-allah, dia akan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman.

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...