Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, July 20, 2006

Panggilan Pulau.......langkawi. Ogos.2006














Ogos ini jika tidak ada aral melintang....hamba yang hina dina ini akan menjejakkan kaki ker pulau bertuah langkawi untuk kali yang kedua pada tahun ini.itu lah kalau dah rezeki..sebenarnya aku baru mendapat panggilan dari kawan lama.beliau membuat rombongan orang tempatnya sebanyak dua bas dan memerlukan seorang sebagai koordinator untuk sebuah bas lagi,tak perlu bayar aper aper cuma bawak badan n sedikit duit makan,perjalanan dan penginapan telah dtanggung!....ia ditanggung percuma...nanti keseluruhan perjalanan akan aku update di blog ini...

kalau diikutkan aku tak la berapa excited sangat nak ke pulau kelahiran mahsuri tu..sebab baru sahaja april yang lalu aku kesana..tu dengan susah payah sendiri,,,kumpul duit sebab tak pernah menjejakkan kaki kesana...tapi mungkin sebab satu peristiwa di pantai chenang dulu membuatkan aku pergi lagi...korang nak tahu peristiwa aper?,masa aku menginap di chalet di pulau langkawi dulu,semasa aku dan kawan aku bejalan jalan ambil angin di tepi pantai tu,kami terjumpa dengan dua ekor ikan duyung moden sedang mandi matahari, aper lagi mau terbeliak biji mater kami berdua melihatkan wayang free oleh ikan duyung yang topless tittew.......sampai mimpi mimpi kawan aku mlm tu.hahahahah..dahsyat betul penangan langkawi...

dan kalau ader rezeki pada minggu terakhir musim cuti sekolah itu jugak aku akan sekali lagi..ke langkawi..kali ni akan menemankan budak budak UIA gombak membuat lawatan kesana.itu puna atas ehsan kawan baik aku...kekadang kekadang aku terpikir apsal diaorang ni tak buat pegi pulau kapas ker pulau tioman ker..iyer lah tempat yang aku belum penah pergi..baru lah excited skit..syok nak pergi,ni asyik asyik langkawi jek..naik muak pulak nak isap curut murah nanti...iyalah kat sana fresh oren lagi murah dari beer?,,,erk..tapi aku bukannya jenis kaki minum...saja ushar harga jerk....ahaks..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...