Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Tuesday, July 18, 2006

Biarlah Siti Nurhaliza Dengan 'Rahsia'nya itteww


“Berapa jauh rumah puteri,
berteman dan berkereta,
berapa susah melepaskan Siti,
macam-macam tohmahan dan sengketa.�

Dengan pantun 4 rangkap dari bapa siti iaitu mohd tarudin maka terlerailah sudah secara rasmi nya rahsia siti selama ini..aper lagi yang boleh di katakan,terkilan memang terkilan.tapi nak buat maca mamner itu kan pilihan siti cuma dier yang tahu aper yang ader dalam pikiran nya memilih orang yang sekali ganda umurnya itu...hai tak dapat aku nan bayangkan bahawa ct akan lemas jugak akhirnya dalam rangkulan datuk K ittew..oppsss dah mcm citer blue plak???sapo nak jawab

Dan siapalah kita yang cuma menjadi peminatnya..kiter tiada kuasa seperti Maestro yng boleh menentukan dengan siapa artisnya nak berkawan dengan siapa artis nya nak bertunang atau dengan siapa artisnya nak kawin...atau pun di mana artisnya pergi memancing.....opsss aku citer pasal saper nie..pasal ct ker pasal mawi...hehehehe

Aper aper pon, aku doakan ct bahagia macam juga aku mendoakan mawi akan bahagia dengan sesiapa sahaja yang dia pilih...itu kan hak dier..kiter ni sebagai peminat kenalah lah sokong..lagi pun budak botak ittew dah cakap bukan dier yang cari peminat..peminat sendiri yang datang kepada dier,...so tak paham paham lagi ker ...

ok lah aku dah tak nak merpu lagi....biar lah aku per gi membawa diri...

kenapa siti?..kenapa?mengapa datuk K..mengapa tak Z?..mengapa tak A?..mengapa tak M?..kenapa tidak aku (wah perasannyer aku)..lantak lah ni aku punya blog.,.suker ati aku leh nak perasan ker nak perah santan ker...boleh?

2 Comments:

  • At July 20, 2006, Blogger Manis said…

    Hi zam jangan la sedih sgt bila ct tak pilih yang lain. Itu kan jodoh ct.. mungkin datuk k boleh memberi kebahagian untuk dia dan keluarganya.. kadang2 kita tak boleh dapat ape yang kita cinta tapi memadai la dapat ape yang kita suka.

     
  • At July 26, 2006, Blogger kujie said…

    kalau itu pilihan yg membahagiakan ct...emmm..kita mesti doakan moga berpanjangan..nak buat mcm mana..sepjg hidup sebagai anak seni ct bukan ada kawan huhahuha mcm kita, dia insan terpilih...zaman remaja dia tk mcm kita, leh jumpa mutusamy, ahcong..obey lembut..lan laga...mek kesas atau mat plaza tol. ct telah dibuatkan acuan dia yg sebegitu....dan jodoh dia pun bukan boleh di cari di kotaraya, ali's corner ataupun dlm lrt bersesak balik kerja....itulah sekufu ct...redha itu rela..pasrah itu menyerah!

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...