Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Sunday, July 16, 2006

Tiada lagi karaoke tasik Shah Alam.

Malam sabtu baru nie.disebabkan boring yang teramat n tak tau nak buat aper so aku pun saja lah ronda-ronda kat shah alam.masa tu dah pukul 11 malam dah..lepas makan..aku pun bergeraklah ke bandaraya shah alam tu ..dengan niat nak menghilangkan boring nie..tapi sesampai sahaja aku kat tepi tasik te aku tengok lengang je.n aku rasa tempat makan tu pun dah tutup.ader masalah dengan MBSA kot!..kalau dulu maser zaman kegemilangan AF3 dan zaman aku bergiat aktif dalam mawifc,aku selalu pegi tempat nie dengan manis dan cute..selalunya lepas konsert Af lah,sebab konsert tu buat kat stadium Malawati,sebab kat sini ader karaoke terbuka dan aku pun ader lah jugak men'sumbangkan' lagu kat sini,heheheh.. selalu tu biasanya aku nyanyi lagu jamal.ibnor riza atau pun spring..sebab lagu lagu penyanyi tu je yang sesuai dgn suara aku agaknya.lagi pun suara aku bukannya sedap sangat nyanyi bebanyak..just nak release tension jerk..
memandangkan tempat ni tutup.terus aku teringat satu tempat baru yang kawan aku cakap,iaitu uptown.tapi korang jangan silap nie bukan uptown kat daman sara tu.ni uptown baru kat shah alam.tempatnya terletak di bangunan serbaguna komplek muhibbah area syeksen 19 kalau tak silap,cara nak pegi senang jer.kalau dari bandar shah alam tu terus amik jalan menghala syeksen 15. n jalan jer terus ,anda akan jumpa 2 roundabout,tak payah belok mana mana jalan terus sampai kat bulatan perak kayangan tu n ambil pukul 12..maknanyer terus jerlah.sebab komplek ni kire terletak dipenghujung jalan tu.
macam tempat lain jugak,kat sini ader jual t shirt,barang perhiasan,minyak wangi,dan download ringtone, mp3 n bermacam macam lah.kedai makan pun ader jugak.konsepnya macam pasar malam cuma kat sini buka sampai pukul 3 pagi.dan yang best sekali macam biasa lah ader karaoke! ingatkan nak jugak mensumbangkan lagu.tapi malam tu ader pertandingan karaoke uptown shah alam.saringan peringkat pertama,ader selama 3 minggu.dibuat setiap malam sabtu.so aper lagi melekat lah aku kat situ.sampai pukul2 pagi..lepas tu tah tahan dah mater pun berpinar menahan mengantuk..aku pun balik umah...nak tdoooooo..oh yer maser malam tu jugak ader BOB AF2 buat lawatan muhibbah kat situ ngan kengkawan dier.tapi aku tak snap gambar lah sebab aku tak bawak kamera dan handphone aku pun tak der kamera.lagi pun aku tak minat dier...cian bob!....

2 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...