Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Friday, July 21, 2006

CUTE...ko dah tau ker penyanyi IRIS ko tu di katakan berkahwin lagi...cian arni

Ni aku 'baik punya cilok' dari satu blog..tak tahu lah betul ker tak?ko pegi jer lah kat link di bawah tu...



http://mybikerz.com/


Ini aku ade terima email dari kawan aku, sampaikan berita terbaru pasal Awie, Betul ker Awie Kawin lagi di Narathiwat ?


Cuba korang tengok gambar dibawah ini, adakah benar ataupun tidak, jika ia apakah yang akan terjadi kepada Arnie, Sanggup kah Arie bermadu????


awie awieawie awie


awie awieawie awie


awie awie

Macam-macam ler dunia artis sekarang nie!


PERSOALANNYA DISINI ADAKAH BENAR ATAU SEKADAR BERLAKON? MISTERIIIIII!!!!

2 Comments:

  • At July 26, 2006, Blogger Niezam Phg said…

    akak ingat nak menikah kan orang ni main salam salam sajer jer ke?mesti ader tauliah dari pejabat agama kak.lagi pun setahu saya awie tu bukan tok kadi,rok imam pun bukan,kalau tok siah tu ader tokoh jugak lah. jadi tak logik lah awie yang menikahkan pakcik tu..!kalau ayahnda 3 line tu saya percayalah dia.hehehe

     
  • At July 26, 2006, Anonymous Anonymous said…

    huh! tak heran langsung..depa tu pelakon..mcm² watak dia org leh bawak...tgok erra dgn yusri tu..pelakon terbaik tu..keluar mahkamah sahkan cerai dgn senyum siapa berpayung dan paut pinggang lagi..agaknya time tu lebih syok dari time masih bersuami isteri?
    hakhakhak...

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...