Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Tuesday, August 01, 2006

Saat-saat manis ketika Hani Karmila menerima hadiah


[Gambar ehan cari.com.my]

Saya sebenarnya telah kehabisan kata-kata untuk menceritakan mengenai Allahyarham. Saya bimbang ramai yang akan 'banjir' lagi walaupun telah hampir seminggu Allyarham Hani Mohsin bersemadi di 'sana'.Di sini saya ingin meminta jasa baik kepada sesiapa pengunjung yang mempunyai klip video tribute to hani dari melodi(saya terdengar pernah diletakkan di laman web you to be) supaya dapat menge-melkan kepada saya. Saya bersedia meletakkan di server yang boleh di kongsi oleh rakan-rakan pengunjung yang lain.kerjasama anda yang setia mengunjungu blog ini amatlah saya hargai .sekian Terima Kasih.

6 Comments:

  • At August 01, 2006, Blogger stillconfuse said…

    thanks so much for all yr effort. saya appreciate betul usaha saudara berkongsi cerita mengenai Allahyarham Hani Mohsin. betul mcm yg saudara tulis, setelah Allahyarham pergi baru saya rasa satu kehilangan, padahal sebelum ini saya biasa2 saja terhadap beliau. baru terasa rindu bila menatap gambar2 Allahyarham...

     
  • At August 01, 2006, Blogger czar_5717 said…

    Ya... appreciate your effort. Even don't know him in person, but amat terasa kehilangan beliau..Sedih entah kenapa.... Air muka beliau sangat tenang dan......menawan... Alfatihah untuk Allahyarham Hani Mohsin

     
  • At August 01, 2006, Blogger mamadania said…

    saya terharu atas usaha zam menyediakan maklumat tentang allahyarham hani mohsin.dulu saya biasa aje terhadap kisah hidup dia.tapi setelah dia tak ada ,,,saya terasa kehilangan nya.

     
  • At August 02, 2006, Blogger matdisko71 said…

    Waktu tengahari,sehari sebelum arwah Hani Mohsein meninggal dunia, I ada nampak dia di Dataran Maybank, Bangsar. I nampak dia begitu ceria. Tak nampak la pulak apa perubahan yang ketara. Esok bila dengar berita mengenai kembalinya arwah ke rahmatullah, saya termenung seharian kerana sukar mempercayai seolah-olah arwah baru saja saya nampak semalam ..... alfatihah

     
  • At August 02, 2006, Blogger ibu66 said…

    Thanks you for your comprehensive converages.
    Saya bukanlah peminat Hani Mohsin, nampun Kematiannya telah meninggal kesan yang dalam, di hati dan ia amat menginsafkan; betapa amal jariah/kebaikan semasa hayat masih ada begitu penting untuk bekalan kita di alam barzah.
    Jasa Allahyarham Hani Mohsin, mengislamkan Tiara and Aliah Lee Abdullah(isteri Aziz M Osman) adalah satu amalan yang cukup mulia,semoga rohnya di cucuri Rahmat.

     
  • At August 10, 2006, Blogger Ummi said…

    Sedih bila tengok gambar Tiara, Mohsin dan Karmila. Alangkah bahagianya Mohsin kiranya mereka tidak berpisah...
    Namun, sebagai peminat Mohsin. Saya bangga dengan usaha Tiara. Syukurlah di saat pemergian Allahyarham, Tiara masih disisi Allahyarham. Buat Tiara, didiklah Karmila baik-baik dan sentiasa doakan bekas suami anda... Insya-Allah takkan rugi

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...