Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Tuesday, August 01, 2006

Saat-saat manis ketika Hani Karmila menerima hadiah


[Gambar ehan cari.com.my]

Saya sebenarnya telah kehabisan kata-kata untuk menceritakan mengenai Allahyarham. Saya bimbang ramai yang akan 'banjir' lagi walaupun telah hampir seminggu Allyarham Hani Mohsin bersemadi di 'sana'.Di sini saya ingin meminta jasa baik kepada sesiapa pengunjung yang mempunyai klip video tribute to hani dari melodi(saya terdengar pernah diletakkan di laman web you to be) supaya dapat menge-melkan kepada saya. Saya bersedia meletakkan di server yang boleh di kongsi oleh rakan-rakan pengunjung yang lain.kerjasama anda yang setia mengunjungu blog ini amatlah saya hargai .sekian Terima Kasih.

1 Comments:

  • At August 01, 2006, Blogger NANI SHAHABUDIN said…

    thanks so much for all yr effort. saya appreciate betul usaha saudara berkongsi cerita mengenai Allahyarham Hani Mohsin. betul mcm yg saudara tulis, setelah Allahyarham pergi baru saya rasa satu kehilangan, padahal sebelum ini saya biasa2 saja terhadap beliau. baru terasa rindu bila menatap gambar2 Allahyarham...

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...