Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, August 02, 2006

Rakaman audio melodi TV3

Buat kesekian kalinya airmata lelaki saya tumpah lagi walau puas saya cuba menahannya,Saya nie memang mudah kesian kat orang.. bila menonton melodi tadi.....hiba sangat..bila mendengarkan tangisan si cilik harni karmila....buat adik..karmila ...semoga kamu tabah...(gambar ini mungkin tidak bertahan lama.jika pengunjung ramai server akan jam dan gambar tidak akan keluar...harap maklum)


wartawan melodi bergegas ke rumah allahyarham di Bukit Antarabangsa(Ukay Perdana)


Dihadapan rumah allahyarham sekitar pukul 11.30 pagi



Ijam medicine antara artis yang terawal tiba.



rakan-rakan terapat dan wartawan



MR Lee.Jiran Allahyarham hani Mohsin



Msg dari Hp Hani Mohsin



msg dari HP Hani Mohsin


msg yang di hantar oleh Allahyarham kepada jirannya Mr Lee.
[ hi.just to inform. i ve left for perlis.will be back on Aug 1st. NOBODY supposed to come.Alarm is on as usual.TQ. Mohsin.]


M.Rajoli mengetuai bacaan yassin sementara menunggu ketibaan jenazah.



Rakan-rakan terapat Allahyarham


Rakan-rakan Allahyarham beramai-ramai membacakan surah yassin.



Wajah bersih Allahyarham Hani. kak Cham(hanizam) dari berita harian mengatakan walaupun telah dikafankan, Allahyarham Hani tetap kacak.)



Datin Seri Tiara sedang ditemubual wartawan melodi



Hani Karmila sedang ditemubual. fuhhhhh!!! dia punya speaking dahsyat.macam anak mat saleh.jeles aku dengar..



zuriat tunggal Allahyarham Hani.



Disisi pusara ayahanda tercinta..bersabarlah dik..banyakkan al-fatihah yer..


Susunan suara...

1.Jiran sebelah rumah. Mr Lee.(tak jelas sangat aper dier cakap.korang dengar jer lah sendiri)

2.Mr Edd Razhe.Timbalan ketua pegawai Eksekutif Air Asia.("aruah dah lewat dan berlari dari car park,ketika sampai di kaunter check-in Allahyarham tergesa-gesa,bila dapat boarding pass muka dia dah biru n immediatly dia collapse....'

3.Pemandu Teksi yang biasa menghantar Hani Hohsin ker Airport.('sebelum nak pegi lama dia pandang rumah nie..masa dalam teksi aruah pelik kenapa orang tak ingat aruah sudirman,kenapa orang tak jaga kubur dia?.....ada org call saya kata Hani Mohsin dah meninggal....eh baru jer kawan hantar dia tadi..bila saya call hp dia ..ada perempuan angkat ....banggggg Hani Mohsin dah 'takde' bang...saya sebaklah.....Allahyarham Hani seorang yang baik ..ikhlas.....")

4.Serina Redzuan.("ada org call saya,saya ingat dia main-main.sebagai rakan artis kami tetap baik....Soalan maut wartawan?.Kenapa papa serina tak datang?...dia keja ....dia dah maafkan allahyarham...hakikatnya dia memang lelaki yang baik")

5.Datin Seri Tiara Jacquelina ("he is a good man...pemergian Allahyarham Hani Mohsin is really big lost to this country.....he is very good man.......his good actor"..

6.Hani Karmila (Huh!..Berabuk betul dia punya speaking, maklumlah dia sekolah antarabangsa (Alice Smith International School) aku sekolah biasa-biasa jer...tak reti aku nak taip aper dia cakap.. bilalah aku nak speking cam nie.....'his a good man......his great father...when i come home.....he open the gate n say 'hi''...............


Rakaman audio siaran Melodi TV3. Download. Link ehsan Rapidshare.
(macam biasa klik yg free.masukan tiket number tunggu dlm beberapa saat and doownload..good luck)

Kepada pengunjung blog ini yang berada di Malaysia mungkin anda tidak rasa perlu sangat mendengar rakaman audio tu sebab anda telah melihat sendiri di TV3, tetapi saya meletakkan link download tu khususnya untuk peminat Allahyaraham yang berada di luar negara sebab saya mendapat e-mel sejauh Jerman,Arab Saudi,Hong Kong,Japan,Brunei, United State of America dan lain-lain yang inginkan mendengarkannya kerana mereka tidak berpeluang menonton rancangan tersebut! harap maklum.

[Sumber: Melodi TV3. kepada pihak TV3 saya ingin meminta maaf kerana menggunakan meterial ini tanpa kebenaran. Sesungguhnya blog ini hanyalah usaha kecil saya terhadap menghargai sumbangan jasa Allahyarham Hani Mohsin dan blog ini di buat tanpa bermotifkan keuntungan.Sekian.
[takut gak aku kang kena saman dibawah akta hakcipta terpelihara.naya je..]

2 Comments:

  • At August 03, 2006, Blogger Mas said…

    Hi Abg Niezam,

    I berasal dari S'pore.Bole tak u bertanya sesiapa yg dapat record the rancangan melodi tu utk post it kat you tube?Ingin menonton sekali lagi episod tentang kematian Arwahyarham abg Hani Mohsin tu.I tak dapat tgk the repeat telecast smalam.Masa tgk rancangan melodi pada hari ahad lalu, sampai mengalir air mata ini kerana saya mmg minat dgn Arwahyarham abg Hani Mohsin.Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.Amin.

     
  • At August 03, 2006, Blogger Naz said…

    Salam Zam,

    thanks for the recording. i didnt manage to catch the program on tv, but just by hearing the audio recording of the program, it is enough to make me tear.

    if u can email me the photos that are on the blog, it wld be greatly appreciated. and if u know anybody with the recording of the program, pls do upload it here.

    thank you very much.

    sweethuneyz@yahoo.com

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...