Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Friday, October 13, 2006

KISAH HINDU YANG MELAMPAU



HINDUS BURNING THE HOLY QURAN.. NOW THEY GET HEATWAVE 45 DEGREE C PLEASE FORWARD THIS TO AS MANY MUSLIMS AS YOU CAN IN DIFFERENT COUNTRIES SO THAT IT MAY REACHES THE MEDIA WHICH WILL - FOR SURE COVER IT AS WELL AS IT DESERVES, AND THE MUSLIMS ALL OVER THE WORLD MAY KNOW & DO SOMETHING ABOUT THIS. THIS IS AN EXCLUSIVE PICTURE AND IT'S THE ONLY PROOF OF THE UNFORGIVABLE SIN DONE BY THE HINDUS.


Niezam Phg says...

Teringan firman allah yang maksudnya 'Dan janganlah kamu melampaui batas.."
Rasanya apa yang dilakukan oleh manusia manusia dalam gambar di atas lebih dari pada melampaui batas.semoga mereka mendapat petunjuk dan hidayah...rahmat allah terlalu luas...sedangkan penulis karikatur denmark yang menghina nabi muhamad telah pun mendapat balasan di dunia lagi..masih ada lagi manusia2 yang sanggup mencari nahas dan menampah bala Allah.

Tetapi kita juga kena ingat yang menempah bala nie bukan dikalangan orang bukan islam saja.orang islam pun ramai juga yang menenmpah bala.kalau tak tak kan ada orang yang islam yang malas sembahyang. orang islam yang boleh berpuasa tetapi malas berpuasa dan orang islam yang sengaja engkar dengan hukum Allah dan sengaja buat hukum sendiri yang boleh menghalalkan sesuatu yang ternyata telah haram...nauzuillah..renungkan sajalah..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...