Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, October 05, 2006

AWAS...Berhati-Hati dengan Kasut Kulit BABI...




nampak cantikkan tapi awas....


Perhatikan tanda 3 titik itu...


tanda itulah kasut diperbuat dari kulit babi..


pandangan dari atas.cuba belek ynag kat dalam tu..



Niezam Phg Says...

Kepada pengunjung semua harap dapat berhati hati.jangan sampai anda terbeli barang yang najis berat ini.tak larat pulak nak samak setiap kali pakai.oleh itu berhati hatilah .kalau anda perhatikan cara untuk mengenal kulit babi tersebut mempunyai 3 titik putih kecil yang berdekatan.macam tiga segi...itulah tandanya kulit babi..baik anda periksa kasut anda sekarang......kasut lelaki juga tidak terkecuali walaupun dalam gambar itu kasut perempuan...

1 Comments:

  • At October 06, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Salam...

    Untuk pengetahuan semua, ada kedai kasut kat Berjaya Times Square yang jual kasut dari kulit babi ni...kedai apa saya dah lupa, so berhati-hati bila membeli...tengok betul2 struktur kulit kasut dulu...

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...