Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, October 05, 2006

Awas kpd wanita di sekitar PJ/KL [ gile sex ]


Dengan bangge gile menunjukkan 'kejantanannya'...



Lari selepas perasaan gambarnya di ambil....tau pulak malu..sekarang kan dah glamer..

Mamat ni polis tengah carik..so tolong sebarkan...

Dia pernah menceroboh masuk rumah pempuan di sekitar seksyen 14 PJ..
kali ni dia tak bernasib baik..minah ni dapt tangkap pic dia..
apalagi..cabut laa..



Niezam Phg says...

Inilah akibatnya kalau banyak sangat tengok vcd lucah dan pornografi...lepas tu pulak pegangan agama longgar..islam pun sebab baka jer kalau tak tak tau lah..sekarang bile dah jadi macam ni tau pulak malu.masa buat tak fikir..sekarang tak pasal pasal jer glamer sebab dah berjaya masuk teratak nie..kepada anda yang mengenali mamat kat atas tu sila ke pejabat Polis yang berhampiran.keprihatinan anda boleh mengurangkan jenayah rogol yang saban hari menunjukkan stastik yang semakin cemerlang gemilang dan terbilang [ maksudnya sentiasa menaiklah!! ] jangan tunggu sehingga jiran anda dan keluarga anda menjadi sebahagian dari stastik baru nak berubah...fikirkanlah....ANDA MAMPU MENGUBAHNYA.... macam iklanlah pulakkkkk


Who Have Any Information on the Suspects:

Please Contact :

RakanCOP :03-21159999 OR SMS 32728

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...