Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, September 20, 2006

Aksi berani mati minah rempit kedah

Aksi minah rempit dan mat rempit me'willy' kan motor mereka



Untuk mengelakkan gangguan bunyi yang berlapis dengan lagu latar blog.sila klik button untuk 'mute'atau adjust setting sound pada tahap paling minimum....

Jika video tidak dimainkan secara automatik. sila tunggu beberapa minit kerana komputer anda terpaksa mengambil sedikit masa untuk menerima data dari server [ bergantung kepada kelajuan sambungan internet anda ]. selepas itu klik pada button play dan klip video akan dimainkan. Enjoy ur self....


Niezam Phg says...
Terima kasih kepada Wan dari Melaka yang mengemelkan kepada saya video klip ini. saya mengambil sedikit masa untuk meletakkan di blog ini kerana file yang asal agak besar dan saya bimbang lambat dipaparkan. jadi saya telah mengedit sedikit klip tersebut supaya sizenya menjadi lebih kecil dan senang dilihat diblog ini. sama samalah kita mengambil ikhtibar. Ada juga orang yang tidak sayangkan nyawanya di dunia ini. "bila dah jatuh, dah eksiden baru mereka tau yang mak bapak mereka sebenarnya sayang kat mereka. la ni tak buat apa la.dok saja...." [yg last tu di petik dari iklan kat tv dulu]

4 Comments:

  • At September 20, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Oi....terror nye MINAH NI DAH BOSAN DGN HIDUP KOT.........

     
  • At September 20, 2006, Anonymous Anonymous said…

    ALLAH PANJANGKAN UMUR DIPERSIA SIA KAN TAK SAYANG NYAWA AGAK NYA.DAH TERANTUK BARU NAK TERSEDAR.

     
  • At September 21, 2006, Anonymous Anonymous said…

    show off terror lak si minah rempit ... kalau dah patah tulang temulang tu, tak pun paling teruk lumpuh seumur idup baru padan muka...

     
  • At December 18, 2006, Anonymous Anonymous said…

    pergh!!!gua tbik sma lu!!hrp lps ne bnyk ag aksi rmpt..n sape2 yg anti rmpt 2,lntk dpa r..suke ati dpa r nk mrmpt kew x..asalkn dpa pndai jga dri...gua chaw dlo..-out-

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...