Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, September 13, 2006

Apekejadahnyer Air Soya Drinho ini!!!

[ sekadar meminjam trademark Wan Kamaruddin NTV7....]


Gambar 1


Gambar 2


Gambar 3

Berhati-hati dengan minuman soya DRINHO.Mengandungi kerak umpama daging......
Jika ada yang membelinya, sila buka kotak minuman tu sepenuhnya, jgn setakat potong hujungnya saja.Patutlah sedap....hark..tuiii.!!

NI LA JADINYA KLU PENGILANGNYA BUKAN ORG ISLAM¦ KITA PEMBELI MELAYU JADI TERMAKAN BARANG HARAM LA, EWEKKKK!! USUS!!


Niezam Phg say.....

Dulu-dulu saya memang pengemar air soya. entahlah ada mitos kawan cakap kalau minum air soya ni boleh mencegah kanser la aper penyakit la..tapi sekarang ni rasanya dah tobat....... saya saja letak sedikit sahaja gambar ittew takut ada pulak pengunjung yang termuntah. untuk lihat lebih banyak gambar dengan kualiti size yang lebih terang dan besar. macam biasalah ker fotopages saya...dengan segala hormatnya dipersilakan ke sana...niezam phg fotopages

7 Comments:

  • At September 14, 2006, Blogger Unknown said…

    eee...jijiknye gamba tu..lps ni x mau beli la air soya tu..nk mntah tgk..

     
  • At September 14, 2006, Anonymous Anonymous said…

    niezam, bukan kah air soya tu dah expired..??

     
  • At September 14, 2006, Anonymous Anonymous said…

    zam...nasib baik saya bukan penggemar jenama tersebut..lagi satu saya suka beli yang fresh bukan dalam kotak...bulan puasa ni..selalu la..campur cincau..tapi bukan yang dalam kotak, saya tak suka....

     
  • At September 14, 2006, Anonymous Anonymous said…

    la.. dah expired memang ler..
    jgn dok buat spekulasi yg bukan2.
    tak baik menjejaskan periuk nasi org.

     
  • At September 15, 2006, Blogger Niezam Phg said…

    tak timbul soal spekulasi ker tak pilihan di tangan masing masing.so gunakanlah kebijaksanaan masing masing.saya tidak memaksa anda menerima segala yang saya paparkan.saya sekadar berkongsi dengan teman-teman sahaja.tiada keuntungan atau kerugian kepada diri saya memaparkan pekara ini.sekadar berkongsi sahaja.

     
  • At September 15, 2006, Anonymous Anonymous said…

    ASSALAMMUALAIKUM....
    ABG ZAM TERUSKAN USAHA ANDA UNTUK MEMPERHEBATKAN LAGI MINDA2 YANG SEMEMANGNYA TAK PERNAH TERFIKIR PASAL HAL2 YG MCM TU.....TIMA KASIH FOR OR INFO...TERUSKAN USAHA ANDA UTK MENYEDARKAN ORG2 ISLAM YG SEMEMANGNYA HANYUT DAN LEKA...ABG ZAM UR R THE BEST GUY.......

     
  • At September 28, 2006, Anonymous Anonymous said…

    tolonglah jgn beli air-air soya ker...air2 lain ker...buah2 potong ker...kat tepi2 jalan tu.. kalu org cina yang jual...

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...