Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Monday, September 11, 2006

Laptop/Notebook thief

Please take care your notebook! Laptop thief everywhere in this world!




Niezam_Phg say...

Berhati-hati dengan kumpulan yang masuk ke pejabat/rumah/kedai anda dengan cara ingin menjual majalah atau poster [selalunya remaja india]. mereka mungkin mengambil kesempatan atas kelekaan anda untuk mencuri laptop atau pun Handphone........beringat sebelum kena.

5 Comments:

  • At September 12, 2006, Blogger Ayu Mohamad said…

    di ofis saya pun pernah terjadi. kami detect melalui cctv. selambe dia dia masuk dlm ofis kami then amik notebook.
    lepas tuh gantung notebook dibahu mcm takde apa2 berlaku and turun tangga dengan selamba nya. geram gileee.. report pada polis tapi like nothing has been done..

     
  • At September 12, 2006, Anonymous Anonymous said…

    selamba jer yer.

     
  • At September 12, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Ermmm... kat ofis aku pun samer.. penah jadi bila 2 remaja india masuk n konon2 jual stoking. yg best tu dia terus taburkan stokin byk2 tu kat meja ofismate aku..so bila dia tak nak beli..dia kaut sekali hp kawan aku.. dahla baru kawin..hp lak hadiah hantaran.. cian kawan aku... lepas peristiwa tu... bos aku terus letak pintu berkunci.. so sebarangan org mmg tak leh masuk la....

     
  • At September 12, 2006, Blogger Niezam Phg said…

    tak sangka rupanya video clip tu bukanlah kes yang terpencil yek..hmm lepas ni kena berhati hati sangatlah.semoga paparan di blog ini dapat anda semua ambil ikhtibar dan lebih berhati hati..

     
  • At October 20, 2006, Blogger All My Base said…

    Saya tau ini post lama, tapi kes ni baru jadi kat ofis saya. Kamera digital jadi mangsa. Boleh tak update video tu sebab dah tak keluar apa2 la?

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...