Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Tuesday, August 22, 2006

Pekara-pekara pelik sepanjang majlis akad nikah CT dan Datuk K


Takut tengok inai kat tangan tu.kaler hitam,patutnya merahkan? Ramai yang kata Datin CT nampak tak berapa berseri masa majlis Akad nikah tu.Mungkin sebab selalu di make-upkan, kejelitaan CT dan jadi biasa biasa sahaja.

[ dari salinan e-mel yang saya terima.]

Diantara kejadian misteri kat mesjid -:
1) dulang hantaran terjatuh tapi alasan diorang kononnya terlalu berat .. tapi kalau org dulu-dulu kata ada musibah akan berlaku .. wait n see ..

2) kamera seorang press jatuh terhempas dan rosak memory card and all the picture ..musibah gak tu ..

3) kasut Datuk K hilang but then diganti secara senyap tanpa ada org perasan .. see what they will get ..



Niezam Phg say.....

Saya terpaksa mengedit semua komen saya kerana telah terdapat msg yang menggunakan bahasa yang kasar ditujukan kepada saya. Saya tau saya tidak mampu memuaskan hati semua pihak dan saya juga mengakui agak sedikit emosidalam meluahkan pandangan terhadap perkahwinan CT dan Datuk K. Terima kasih kepada yang sudi menegur.Sebagai orang sekampung dengan beliau saya tidaklah sampai mengharapkan perkahwinan beliau berakhir dengan perceraian.Saya cuma bersimpati yang teramat sangat kepada Tengku Zawiyah.Hukum karma menyatakan perbuatan baik akan dibalas baik.Semoga Tengku Zawiyah tabah menjalani fasa kehidupan baru sebagai seorang Ibu Tunggal yang kaya raya.Anda bertuah kerana mempunyai anak-anak yang sentiasa 'menyokong' anda dikala gembira dan duka.

4 Comments:

  • At August 23, 2006, Blogger Jun Ahmad said…

    ada gak di kata ini Mekah , sebab selalunya sesiapa yang pi mekah samaada untuk ibadah haji atau umrah , selalunya akan beli berkotak-kotak tiub inai tu ..

    apa pun jua ,family jun ada tanam pokok inai ,daun inai asli yang di lurut dan di tumbuk , warna nyer lebih terserlah dan lebih sejuk dan sesuai untuk membantu masalah kuku dan kan kulit di jari ..yang asli juga yang terbaik kiranya

     
  • At August 24, 2006, Blogger Ghazali said…

    Kita hanya manusia biasa ... tipulah andainya kita berkata kita tidak perlukan kebahagian dan kesempurnaan dalam hidup ...

    Kalau arwah Sultan Selangor boleh menikah ngan anak gadis yg bernama Aisyah ... tiada pelik nya kaannn

    Arwah Hani boleh bercerai dan bekas isterinya menikah ngan suami orang yg berpangkat datuk pun tiada peliknya kaannn ... malah kita gambarkan mereka ini pasangan yang bagus dan teman rapat Arwah lagi ...

    Tiada yg peliknya ....

    CT Menikah ngan Datuk K ... biasa ler semua orang bertumpu ke majlis itu ... macam macam boleh berlaku ... adat ler dalam mana mana majlis pun, pasti ada yg tak puas hati ...

    Apa apa pun ... kita senantiasa mendoakan agar kebaikan buat semua, Insya Allah, malaikat pasti mendoakan yang sama buat kita jua ...

     
  • At August 31, 2006, Anonymous Anonymous said…

    testing jerk

     
  • At June 12, 2007, Anonymous Anonymous said…

    oh, harap2 aku tak jadi artis and masuk blog kamu ms aku kawin. hemoh2.

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...