Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Sunday, February 11, 2007

Sekitar Malaysian Open 2007 [ GOLF]


RUANG LOBBY SAUJANA GOLF N CLUB SUBANG


Piala yang menjadi rebutan pemain pemain.tahgun 2004 dan tahun 2005 TONGCHAI ZAIDIE merangkulnya tetapi tahun ini dia terpaksa pulang awal kerana prestasinya yang kurang memberangsangkan


Piala untuk kejohahnan amatuer.


score board.segala keputusan permainan di pamerkan disini


MAYBANK penaja utama kejohanan ini


Putting di lubang ke 18.lubang terakhir kejohanan


kalangan peminat sukan golf tempatan yang sanggup berpanas..


pembawa banner result untuk setiap flight......penat keja nie kot...


berdebar menunggu bola masuk ke lubang....saspen time nie....


Giant Screen yag membuat lintas langsung dari Astro Sport untuk peminat yang malas berjalan di Padang Golf


Tempat tee off lubang 1.nampak cantik jer green dia kan.....



HARI AHAD YANG LALU SAYA MENDAPAT UNDANGAN SEORANG RAKAN LAMA UNTUK MENYAKSIKAN MALAYSIA OPEN 2007.SELAIN BOLA SAYA JUGA MEMINATI SUKAN GOLF KERANA TURUT TERLIBAT SEDIKIT MEMBANTU RAKAN MENGURUSKAN MAJLIS BERKAITAN ATURCARA SESEBUAH KEJOHANAN GOLF DI MALAYSIA, SELALUNYA MELIBATKAN PROGRAM ASIANTOUR. SO DI SINI SAYA LETAKKAN BEBERAPA GAMBAR KETIKA KEJOHANAN TERSEBUT.

SAYA BUKANNYA SEORANG YANG PANDAI SANGAT BERMAIN GOLF TETAPI BIASA JUGA DENGAN ISTILAH-ISTILAH PERMAINAN INI SEPERTI PAR,BIRDIE,EAGLE,GREEN,TEE OFF,MAAF JIKA POSTING INI MEMBOSANKAN ANDA .SAYA SEKADAR BERKONGSI SEBAB AGAK KEKURANGAN IDEA UNTUK MENGISI SLOT POSTING BARU...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...