Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, February 01, 2007

Mawi dan Kembarnya........











Niezam Phg says....

hmmmmm tak sangka mawi dah jumpa kembarnya.yer la orang kata kat dunia ni ada 7 orang yang muka seiras...mawi dah jumpa sorang..tu kena cari lima orang lagi menyelit kat mana mana itu...nanti boleh lah kenalkan kat ina naim..buat 'penawar rindu' dia sebab tak dapat mawi yang asal... bila agaknya saya nak jumpa 'kembar' saya pula......

Labels:

4 Comments:

  • At February 03, 2007, Anonymous Anonymous said…

    SALAM..ZAM,
    TAK BAIK AWAK CAKAP MACAM TU PADA INA NAIM, HARI NI HARI DIA...HARI KITA TAK TAU MACAM MANA ALLAH SWT NAK UJI. DIA TAK DAPAT MAWI ORIGINAL..PUN TAK PE, ALLAH MAHA MENGETAHUI...BANYAK RAHMAT DISEBALIK..TERPUTUSNYA IKATAN PERTUNANGAN DIORANG BERDUA TU....
    ALLAH SEDANG MENGUJI INSAN BERDUA INI, DIBERI..KEKAYAAN, KESENANGAN DAN KEMASYHURAN....TUNGGU DAN LIHATLAH... KUASA ALLAH SWT...NANTI...

    syukur :]

     
  • At February 05, 2007, Anonymous c said…

    Betul cakap anoymous...kesian ina naim...Walaupun, dia terjun ke bidang nie atas dasar pada awalnya dia TUNANG MAWI..tapi kita tidak boleh menidakkan mungkin rezeki itu mmg dah ditentukan Allah buatnya. Mungkin itu yang tersurat dan tersirat. Niat dia may be hanya nak mencari rezeki untuk keluarganya...Yang aku tgk, Ina nie seorang wanita yang kuat dan berbudi pekerti mulia...aku pun rasanya tak sekuat dia menghadapi dugaan dan cabaran hidup...Biarlah masing2 dgn hidup mereka.
    Ingat jodoh pertemuan di tgn Allah.
    Teringat kata2 Dr Fazilah Kamsah, kalau kita bercinta/bertunang tapi terputus dipertengahan jalan..jgn sesekali salahkan takdir kerana mgkn org yg kita inginkan sangat tu walaupun kita rasa ada persamaan dan serasi dengan kita semasa bercouple tapi mungkin utk hidup bersama pasangan itu tidak sesuai dgn kita.

     
  • At February 05, 2007, Anonymous Anonymous said…

    Niezam, saya selalu backing awak tapi kali ini saya berasa sedeh dengan kata kata awak tentang INA NAIM...kadang tu memang kesian lihat dia yg dipergunakan oleh pihak pihak tertentu..mungkin dah nasib dia mendapat tunang yg lupa daratan..sedangkan mereka dua dua dari golongan orang yg susah.Kita doakan lah yg terbaik untuk nya.Walaupun saya orang Singapore yg berasal dari bandar tapi saya sentiasa merasa kesian pada minah kampung yg dipermainkan..memang banyak yg menghina mengutuk dia..ada yg diforum menyuruh nya balik kampung saja.Ada yg mengata dia perempuan murahan tapi apa yg dia murah..ada artis lagi murah serba serbi...baru baru jaga kesopanan tapi akhir nya..........true colour was being exposed.....

     
  • At February 12, 2007, Anonymous Anonymous said…

    niezam,
    sorry lah....saya pun setuju dengan yang lain....walaupun Ina Naim dikenali melalui Mawi...tp dia hanya lah mangsa.... kalau Niezam sendiri mcm mana kalau ditinggalkan tunang setelah popular??????? Diaorang bertunang pun bukan kerana orang lain...tp bercinta juga....suka sama suka..... saya pun minat dengan si Mawi tp yang betul pun betul juga....janganlah nak tegakkan benang yang basah!!!!!!!!! saya tau niezam ni salah seorang penyokong setia si Mawi tp jangan lah nak perli-perli mcm tu.... Ina pun nak cari makan... Kecian juga dia... kisah Ina Naim ni macam kes kena tangkap basah..ye lah apa-apa hal
    "PEREMPUAN" yang jadi mangsa... lelaki orang tak kata apa-apa pun....padahal salah dua-dua... so saya harap niezam taulah nak bezakan yang mana perlu komen yang mana tidak....apa-apa pun saya tetap suka dengan TERATAKBURUK. ZAM!!!!!!!

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...