Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Friday, November 24, 2006

Taktik Tomboy memeras ugut....

Perhatian kepada gadis2 dan wanita... jika anda di datangi oleh seorang tomboy untuk berkenalan, lebih baik anda menjauhkan diri darinya..kerana ini adalah satu perangkap, untuk mencari mangsa baru.

Tactic di gunakan:

1. akan berbuat baik dgn wanita yg dikenali(terutama surirumah), sanggup
menolong apa saja... sangat pandai berkata- kata dan janji manis!

2. setelah hubungannya dan mangsa akrab... dia akn bagi anda minum air,tanpa mangsa sedari, setelah minum air tersebut, mangsa tersebut akan mengikut telunjuk dia tanpa di sedari. dia akan meminta mangsa bergamba dgn nye, atas alasan dia seorang cameraman untuk mengajar pelanggan cara berposing. cara bergambar dgn mangsa tak ubah seperti suami isteri, yg ada gambar bercium. gambar ini dia akan gunakan sebagai modal untuk mengugut mangsa supaya mengikut segala telunjuk jahatnya.

3. dia akan minta apa saje dgn mangsanye, atau merayu mangsa untuk menolongnye. Dan mangsa akan memberi apa saje yg di minta, tanpa di sedari

4. banyak mangsa terutamanya surirumah akan termakan pujuk rayu nya,
kerana ada sanggup menjadi buah hati tomboy tersebut.

5. dia akan minta apa saje, yg dia mahu, mangsa nye akan mengikut segala telunjuk nye.
6. setelah abis kikis duit mangsa, dia akan tinggal kanmangsa tersebut dan mencari wanita lain, mangsa utama nye ialah wanita atau surirumah yg berduit.

Tomboy tersebut bekerja di sekitar johor bahru(sebelum ni kalau tak silap jusco tebrau sebagai security guard). Nama yg sering digunakan ialah salina, berkereta waja plat no JJE5920( kereta ini juga didapti dgn cara tipu daya pujuk rayu nya dari pada mangsa) sekarang dia telah berpindah ke kawasan skudai kerana melari kandiri dan ingin mencari mangsa baru dan juga telah dibuang kerja kerana tindak tanduk nya dapt dihidu. sasaran barunya mungkin di dangabay.

Berhati hati lar sebelum terkena, ini bukan cerita rekaan, kerana ahli keluarga saya adalah salah satu mangsa nya, oleh kerana tiada bukti ,kami tidak boleh mengheret nya ke balai, dia terlalu licik. dia gemar mengunakan ilmu hitam atau ilmu sakai, saya berani cakap kerana saya dapat tahu dari mangsa2 nya sebelum ini. Saya tak nak ada wanita atau surirumah lain menjadi mangsa kikis dan nafsu nya. Sampai ada keluarga yg porak peranda di kerja kantomboy tersebut!!!! banyak mangsa nya tidak berani membuat aduan kerana malu setelah dia aibkan tomboy tersebut atau di ugut tomboi untuk sebarkan gambar. dia akan guna pelbagai cara untuk mangsa nya tutup
mulut selain tu kerana tiada bukti mereka tidak dapt mengheret nya.

Ini bukan cerita rekaan semata mata, berhati hati lar sebelum terkene!! sebarkan
lah email ini jika ingin wanita keliling anda selamat, bukan niat saya untuk
memburukkan org, tapi inilah hakikat nya... dia bermaharajelela selama 20 tahun. sudah banyak keluarga cerai berai dan porak peranda di sebb kan dia.mangsa utamanya ialah suri rumah tangga. saya tak nak ada mangsa seterusnya. dia dpt lari dari undang2 kerana kelicikan nya.. tapi tuhan ada, biar lah tuhan membalas segala perbuatannya.
SEBAR KANLAR JIKA ANDA SAYANGI KELUARGA ANDA!! JAUH KANDIRI DARI NYA. JIKA DIA DTG KEPADA ANDA... JIKA ANDA DEKAT SEKALI ANDA MUDAH JATUH KE DLM GENGAMMAN NYA.


Niezam Phg says...

Sekadar berkongsi apa yg saya terima dari emel...apa pun berhati hati sajalah...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...