Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, November 23, 2006

kejadian sebenar star LRT terbabas!!!!




















Tokikuzikarin Noriji says....

Hahaha....ni lah jadinya bila manusia dah telalu kreatif..aper pun agak humor juga..

6 Comments:

  • At November 23, 2006, Anonymous reanawatie said…

    hahahaha!!!!
    yo yo ooooo jek...

    ingt hape td...

    adehhh..sakit pewuttt...

    huhuhuhu...

     
  • At November 23, 2006, Anonymous chunli said…

    ahahhaa.. mmg taley blaaa... tp best gak!! ...

     
  • At November 27, 2006, Anonymous Anonymous said…

    masa hari kejadian tu superman offday kalo tak mau bergadoh dia ngan spiderman

     
  • At November 27, 2006, Anonymous Anonymous said…

    pahtu si spiderman bengkek gak coz muka dia tak masuk paper kuikuikui

     
  • At November 28, 2006, Anonymous Anonymous said…

    heh., macam bodo je cite nie.
    muntah aku baca.

     
  • At November 28, 2006, Anonymous Anonymous said…

    rajin le jugak sape2 yang kumpul material untuk cite2 macam nie.

    bukannye kelaka sangat pon..
    berak lagi best.

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...