Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Monday, October 16, 2006

8TV di suatu pagi semasa azan subuh..

[ dari emel yang say terima ]


Kepada sesiapa yg ada kenalan di 8TV....tolong forwardkan kepada mereka....kasi bukak sket mata COO dia, Encik Ahmad Izham. Mereka tak peka kepada sensitivity umat Islam ker???

**Aini@tempe, kiter kena forward kat forum nie....**

Assalamualaikum...

Ada sesuatu yang amat amat menjengkelkan aku tentang 8tv pagi tadi semasa azan subuh berkumandang dan siaran ulangan The Apprentice sedang ditayangkan..mcm biasa laa screen jadi kecik and
ruangan chat ada kat sebelah..and ntah tiba-tiba aku terpandang satu khinzir yang pakai nick Gransazer antar msg camni...
Puasa
Untuk
Kewajipan
Insan
Muslim.
Allah
Knows
(^_^)
Yang peliknya..leh display plak kat national TV mende camni..cuba korang amik yang pangkal huruf besar tu baca ke bawah (tulisan merah)..jadik apa...aku bengang betul la..peka la skit 8tv woii..aku ingat barat ja yg hentam Islam.Aku tak sangka lak ada TV bangang dalam Malaysia ni yg langsung tak sensitif...

Best Regards;
Zuraini Hj Ismail


Niezam_Phg says...
No komen......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...