Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, November 09, 2006

Mohon pertolongan : Anak hilang!!!







Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Saya, MOHD SHAUPI BIN SULAIMAN, No. Kad Pengenalan: 591205-03-5053
amat mengharapkan TV 3 dapat membantu menjejaki anak perempuan
saya, NORAHIMAH BINTI MOHD SHAUPI,21 tahun,Kad Pengenalan:
851120-01-5756 berasal dari Kampung Berchang, Kuala Lipis, Pahang
yang meninggalkan rumah sejak 3hb Jun 2006 yang lalu. Puas saya dan
keluarga mencari dan bertanyakan melalui kawan-kawan rapatnya Dan
saudara mara kami di merata tempat, kami masih gagal
menemuinya.Bersama ini dikirim gambar anak perempuan saya yang
hilang itu dan gambar saya sebagai ayahnya.

Lapuran Polis sudahpun dibuat di Balai Polis Padang Tengku pada
30hb Jun 2006 (No. Repot: 284/2006)



Kepada sesiapa yang menemui anak saya sila hubungi di talian saya
seperti berikut:-
019-9686068 (MOHD SHAUPI BIN SULAIMAN) - AYAH
019-9376210 (ZIMAH BINTI IBRAHIM) - IBU




Niezam Phg says....

Kepada pengunjung yang ada terlihat anak Encik Shaupi itu bolehlah tolong buat laporan polis atau pun terus berhubung dengan beliau melalui no telefon yang di paparkan,saya tidak pasti sama ada anaknya telah ditemui atau belum kerana e-mel berkaitan pekara ini saya terima ketika bulan puasa dahulu dan kerana kesibukan saya terlupa untuk meletakannya di blog.

Inilah peluang kita untuk membantu sesama insan, rasanya saya pernah terjumpa satu hadis yang kalau tidak silap saya bermaksud lebih kurang macam ni, jika kita membantu insan yang di timpa musibah,kemaslahatan atau kesusahan di dunia ini ,insyallah Alah akan permudahkan satu halangan buat kita di akhirat kelak..mungkin ustaz muda boleh tolong dengan hadis yang lebih detail..boleh ustaz?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...