Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, November 02, 2006

Aidilfitri bersama Niezam Phg

Suatu pagi di pagi raya...........


Teratak buruk di pahang.tapi rasa meriah sebab dapat balik sana...


Ruang tamu yang sederhana.tak de Casa impian nak taja perabot impian saya.ye la siapalah saya.....


Bersama anak anak sedara terapat.[ diaorang seronok la dpt duit raya.kita jugak yg kopak...]


Anak sedara yg paling nakal tengah bakar mercun.umur 6 thn tapi berani mcm dah 16 thn...


Niezam Phg says....

Saya sebenarnya tidak suka sangat meletakan gambar atau mengenai diri saya di blog ini tetapi buat julung-julung kalinya saya letakan sedikit kenangan ketika hari raya yang lalu. setiap orang mempunyai saat indah ketika neraya saya skadar ingin berkongsi kemeriahan yang saya nikmat bersama bersama pengunjung semua.walau pun teratak itu tidak sehebat dan sebesar banglo mawi tapi Rasanya kemeriahan di teratak itu sudah cukup untuk dinikmati.SELAMAT HARI RAYA..

3 Comments:

  • At November 03, 2006, Blogger Setia_by_Ratu said…

    Ucapan Selamat Hari Raya buat Niezam. Selama ni, sy merupakan "silent reader" blog ni, tak pernah nak tinggal apa2 komen, cuma baca je.

    Apa2 pun .. kita hendaklah bersyukur apa yg kita ada dan mampu. Itu sudah memadai. :)

     
  • At November 04, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Seronoknya dapat balik kpg beraya Niezam. Apa salahnya menonjolkan diri sendiri sekali sekala. Kita ni tahun tak dapat balik raya, lagi sedih. Apa nak buat kita jauh.
    Selamat Hari Raya buat semua pembaca teratak ni.

    Nora
    Kota Singa

     
  • At November 05, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Saya pun silent reader, tapi terpanggil utk memberi komen this time...

    Niezam, at least you ada kampung and boleh balik kampung...we all ni tak boleh balik kampung this raya, and raya kat sini yg tak meriah langsung, LAGI SEDIH !

    So , bersyukur lah atleast you ada family and kampung utk balik...

    Selamat Hari Raya....miss my family and my kampung...

    from Kuwait

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...