Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, November 09, 2006

Keanehan peristiwa 11 September

ingat lagi X kejadian 11 September ??? masa tu aku ada kat nun jauh kek
atas semenanjung m'sia kalu dilihat kat peta dunia ( kek siam la, mano
laie ... akekekekekee ) sebelum tido malam tu nengok la tv kejap ... sekali
kecoh pasal WTC kene langgar le plak ... sapa yang patut dipersalahkan???
Wallahualam ...

tapi selepas kejadian tu, macam macam benda pelik terjadi ... Ade yang
nampak UFO berkeliaran di situ la, Duit US Dollar bila dilipat boleh
nampak WTC runtuh la ... dan ini ada lagi pendedahan yang sangat ajaib dan
sukar dipercayai ...

Selain kejadian tu berlaku pada 11 haribulan, '11' tu pon dah menunjukkan
simbol WTC, ni ade satu lagi bukti yang patut korang cuba ...

1. Bukak Microsoft Word atau Wordpro korang ...

2. Taipkan dalam huruf besar, 'Q33 NY' ... 'Q33 NY' ni adalah number
pesawat yang melanggar WTC tu ...

3. tukar saiz font tu kepada saiz 48 ke 50 ke 60 ke seberapa beso pun bleh
lah ...

4. Korang highlightkan 'Q33 NY' tu kemudian tukar kepada font WINGDINGS.

5. Apa yang korang nampak??? Allahuakbar... sesungguhnye benda ni dah lama
wujud tanpa sesiapa yang menjangkakannye ... Kelihatan gambar sebuah Kapal
Terbang melanggar WTC (menara berkembar tu) ... kemudian ade lambang
tengkorak dan lambang yahudi ...

cuba jgn tak cuba ...



Niezam Phg says....

saya dah cuba....mmg nampak simbol kapal terbang tu melanggar bangunan berkembar.adakah ini satu kebetuan atau perancangan yahudi?.....masih satu misteri...

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...