Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Monday, November 13, 2006

JOKES : Enjoy this stuff............

1. Anak Penoreh Getah

Ada seorang anak penoreh getah yang agak cerdik dari kampong yang jauh terpencil di luar bandar. Beliau telah di berikan borang oleh Guru Besar untuk diisi bagi memasuki sekolah berasrama penoh. So,budak ni pun meminta bantuan bapanya untuk mengisi borang tersebut.

anak: nama yah!
bapa: ah! engkau tarok lah nama engkau kat situ
anak: tarikh lahir
bapa: tulih apa yang ada kat surat beranak tu
anak: bangsa!
bapa: itu pun tak tau... tulis melayu
anak: alamat
bapa: engkau tulih alamat rumah ni dah!
anak: sex
bapa: ( dengan nada marah ) ini aku tak suka ni..Sex Sex apa ini mencarut....ini pun nak tanya!! bapa:= yang lain!
anak:= sekolah.... bla bla bla bla...

Budak ni tak dapat tidur lena malam itu, sebab satu soalan dalam borang masih belum berjawab, hancur lah harapan untuk masuk sekolah berasrama penoh... Pasti nya nanti di marahi oleh guru besar...So, pagi-pagi lagi dia sudah bangun Semasa ayah nya hendak pergi menoreh getah, anak ini berjumpa lagi ayah nya

anak: ayah! tolong lah beri jawapan 1 soalan lagi tu...saya tak mahu jadi penoreh... saya mahu jadi enginior... kata guru besar kalau borang tak lengkap tak boleh masuk sekolah asrama

bapa: (dalam hati..kesian anak aku ni, bercita-cita tinggi rupanya) ok, jangan beri tahu omak engkau, tulih kat situ sex 5 kali seminggu


2. Jalan Terkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang

3. Kereta vs Isteri?

Seorang isteri amat mencemburui suaminya kerana lebih banyak menghabiskan masa dengan
keretanya.. bahkan juga banyak wang yang dibelanjakan untuk keretanya berbanding untuk isterinya. Hingga untuk kesekian kalinya si isteri membebel kepada suaminya.

Isteri : "Apa hebat sangat kereta tu? sampai abang lebih suka memandangnya dari saya?"

Suami : "Setiap kali abang melihat kereta ini abang merasa tenang dan bahagia.. kerana bentuk dari luar dan dalam nya sangat cantik"

Isteri : "Saya pun boleh kelihatan cantik!"

Suami : "Kereta ini selalu memenuhi kehendak abang kemana saja abang nak pergi"

Isteri : "Saya juga selalu melayan dan meneman kemana saja abang nak pergi"

Suami : "Masa abang bermasalah... abang bersiar-siar dengan kereta ini.. maka hilanglah segala masalah tadi"

Isteri : "Saya rasa saya boleh berusaha menjadi isteri yang seperti itu."

Suami : "Ya mungkin awak boleh melakukan semua itu, tapi ada satu benda yang tidak pernah dilakukan oleh kereta ini.. tapi selalu dilakukan oleh awak"

Isteri : "Apa dia?"

Suami : "Kereta ini tidak pernah membebel"




Niezam Phg Says....

Hahaha...nak sakit perut sya ketawa....terima kasih pada fedabeckham....sangat menghargainya..

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...