Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, July 12, 2007

wajah wajah penyesalan seorang Mat Ragut

FOTO : Kejadian Ragut Di Luar Kaki Lima TM Bukit Mahkamah, JalanRaja Chulan - 11/7/2007 10.37am
















Niezam Phg says..
Biasalah tu..bila dah tertangkap barulah nak menyesal.kesian jugak tengok mat ragut tu di belasah sampai berdarah darah macam tu. tapi sebelum nak meragut orang tu pernah tak dia terfikir akan risiko macam tu.. kenaalah dia tak mencari kerja yang sesuai.. lagi pun tak boleh dibayangkan kalau mamat ni tak dapat dia tangkap dan pisau RAMBO yang di gunakan itu di 'simpan' kat perut atau dada mangsa-mangsa ragutnya.....oh Malaysia negaraku..dimanakan keamanan???????

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...