Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, May 02, 2007

Bantuan Diperlukan mencari orang hilang


Yang baju merah tak de lengan tu = GRO
Lagi sorang = budak yg hilang (Nama dia Tengku Nur Anis)


Assalamualaikum,
kengkawan, aku nak mintak tolong korang sebarkan email nih....
sebenarnya macam ni, anak saudara kakak ipar aku hilang dibawa lari oleh
seorang GRO. Ni aku bg korang gambar budak tu ngan GRO tuh.
Dia hilang masa cuti sekolah yg baru2 ni, skang ni kira dah hampir 2 minggu
la budak ni hilang. Kalau sesiapa pernah jumpa budak tu ataupun pompuan gro
nih... tolong call no nih ya...

0139460546 (Pn.Monaliza)

Asalnya GRO nih kira kakak angkat budak ni la. Budak ni sebenarnya jenis yg
tak berkawan ngan lelaki pun,kawan dia pompuan dan pondan. Mungkin dah
termakan pujukan gro nih... budak ni sampai ikut gro ni keluar rumah.
Sebabnya dengar citer Umie dia, budak nih dah digula-gulakan macam2 brg
mahal dek gro nih... bila umie dia tahu,dia tak kasi la berkawan ngan gro
nih... tp biasa la, budak baru 15 tahun mestilah memberontak. Ni gambar yg
sempat dirampas oleh Umie dia.
Dipercayai GRO nih nak jual budak ni sebab mmg tu la keje GRO nih pun.
Actually polis dah serbu rumah GRO nih kat KL dan jumpa la buku sekolah dan
IC budak nih tapi orang dalam rumah ni dah lari la. So, tak tahu mana
disorokkan budak ni sekarang.

Tolong ya.. sebarkan pada kawan2 yg lain... terima kasih.




Niezam Phg says

sama samalah kita membantu insan yang dalam kesusahan.hari ni hari dia.esok lusa kena kat keluarga kita ker...mana tahu kan.hidup ni bagaikan putaran roda.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...