Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, December 07, 2006

ZALIM : gambar bayi di buang dari flat Cheras

[ jangan lihat jika anda lemah semangat...]

Zalim dan tidak berperikemanusiaan. Itulah perkataan yang sewajarnya ditujukan keapada ibubapa bayi malang ini sehingga sanggup membuangnya begitu sahaja seperti binatang. Sedangkan binatang pun tahu menyayangi anaknya.




Mayat bayi ini telah dijumpai oleh seorang cleaner ditempat letak kereta di Projek Perumahan Rakyat Pudu Ulu Cheras, Kuala Lumpur .

Semakin maju negara kita, semakin banyak masaalah sosial seperti ini berlaku..



Niezam Phg says...

Erk...kejamnya...manusia...saya kehilangan kata kata untuk mengulas pekara ini....

5 Comments:

  • At December 07, 2006, Blogger Mas said…

    sungguh zalim betol sesiapa yg buang bayi ini sebegini rupa.semoga Tuhan membalas perbuatannya itu.Amin

     
  • At December 07, 2006, Anonymous Anonymous said…

    kat malaysia ke ni?
    org kl ke?

     
  • At December 08, 2006, Anonymous Anonymous said…

    kejam betul....tak mau anak tu kasi jer kat saya.....saya kawin 3 tahun x dapat anak puas p berubat...depa tuhan bagi mudah dapat anak p bunuh ngan kejam...apa dosa budak tu? yang berdosa mak bapak dia..

     
  • At December 08, 2006, Anonymous Anonymous said…

    org kate kalu anak meninggal mase kecik2 dia tunggu mak dia kt syurga..agak2nye lah nk ke anak dia tunggu mak dia kt syurga? org x nk anak tu bg la kt yg nk...ngok dh dpt anak gi buang2 igat ni barbie doll ke bleh main buang je kalu x ske..haish...

     
  • At December 11, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Itulah kelakuan orang yang tak mempunyai asas agama, takpun asas agama yang rapuh! Dah dua dosa besar yang dilakukan - berzina dan membunuh!

    Saya tak sanggup nak tengok gambar tu, bukan ngeri, tapi sebab air mata yang dah bertakung...

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...