Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Monday, December 11, 2006

Jokes : SEMUA Laa.. !

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut nak mintak tumpang.. jadi bas tu pun berhenti la...Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut.. Sorang perompak berkata.. " Keluarkan semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas.. "..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keje..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika.. "Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata.. " Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..

" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.. ! "


Niezam Phg says....

Ramai betul yang fowardkan saya kisah lucu ni.terima kasih..rasa rugi plak kalau tak kongsi dengan rakan pengunjung yang lain..hahahahha

kredit to haliza akuladija@yahoo.com

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...