Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Saturday, October 07, 2006

Rumah seorang pengunjung teratak di terjah Penyamun lahanat


Grill pintu hadapan yang dipotong dengan cutter.tiada yang mustahil jika penyamun ini ingin menyamun rumah anda.untuk kisah sedih secara menyeluruh sila ke blog kak red

redmummy blog



Niezam Phg says...

Ramadan kali ini betul betul menguji kesabaran red mummy sekeluarga.tiada kata yang dapat saya gunakan kerana geram dan marah dengan kejadian ini.disaat kita hendak meraikan kedatangan bulan ramadan dan syawal.ada pula insan insan berhati hitam yang mengambil kesempatan mencari wang dengan cara yang mudah.semoga mereka akan mendapat pembalasan di dunia juga. baru mereka insaf dan tahu menghormati hak-hak orang lain. kepada pengunjung yang lain berhati hatilah. hari ini kak red yang kena esok lusa tak tahu lagi nasib siapa pula. memang musim musin menjelang hari perayaan kejadian jenayah samun akan meningkat sebab penyamun pun mencari peluang untuk mencari wang lebih untuk beraya. Semoga anda semua di pelihara Allah hendaknya..

2 Comments:

  • At October 08, 2006, Blogger Red Mummy said…

    my close up photo of the main door x clear sangat tu pasal, grill tu mmg abang niezam elokpun ditempek kat sume org. get an idea on how to get more security for the grill.

    kak red dah welding balik the grill, but main door, which cant be locked at all, pecah gilos! dah ordered baru, but lagi seminggu baru be ready. so meantime, rumah sentiasa ada orang, baik siang baik malam.

    and my sirman is currently dealing with the security alarm system, once happen takut kena lagi, so baik amik extra precautions.

    hai...nak senyum pun x berdaya, anak2 x tau pasal hal ni, but abang was accidently tertengok gambar2 dr blok kak red, and soalannya 'mummy what happend to yr room?' and my answer was 'oh, mummy kemas bilik tu pasal sepah2'.

    i dont want them to know what had happend. they are too young and too fresh to know all these.

    thanks bro!

     
  • At October 08, 2006, Blogger ashamril said…

    Bro, thanks for your support!
    so berjaga2 la anda semua, better take extra precautions.
    -Big Daddy-

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...