Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Wednesday, September 27, 2006

Ajaran Sesat kerajaan Lia Eden





















Niezam Phg says....

Nauzubillah.....ingatkan bila isu ayah pin hilang ke langit yang ker tujuh... sampai ada artis malaysia pun buat lagu langit ke 7 [Zarina]..masalah ajaran sesat nie dah habis rupa-rupanya dan macam cendawan tumbuh pula..hmm manusia ni memang pelik.ajaran islam yang dah cantik di bawa Rasulullah hampir 1400 tahun dulu tapi masih ada orang nak alter jadi macam-macam. Yang pelik tu sesat macam mana pun ada mesti ada saja pengikutnya. diaorang nie tak berfikir panjang sikit ker?isk..pelik betul....nanti nak mati tu jadi macam maner lah agaknya....mintak di jauhkan dari kaum keluarga kita..Ya Allah...hamba ini bermohon kepada mu...

1 Comments:

  • At September 28, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Zam,
    tapi ehk, nmpk mcm budha ehk?? botak2... beh kai naik belit2..
    *shrug
    -JChick Singapore

     

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...