Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Thursday, January 31, 2008

Jom serbu MPH Midvalley




Tarikh : 3 Februari 2008 (Ahad)

Masa : 2 - 3 petang

Tempat : MPH Bookstores,

Unit JA1, Ground Floor,
Mid Valley Megamall, Mid Valley City,
58000 Kuala Lumpur


Jumpa di sana....InshaAllah.



di petik dari zaharuddin.net



Niezam Phg says..


Saya merasa sangat teruja untuk memiliki buku ini dan berharap dapat meminta autograf dari penulis buku ini yang saya ikuti perkembangan dirinya semenjak tahun 2000 lagi. jika anda juga berminat untuk memilikinya jangan lupa menghadirkan diri ke majlis ilmu tersebut untuk memiliki buku berkenaan dan berjumpa penulisnya sambil bertanyakan beberapa soalan [ katanya ada sesi soal jawab]. kerana saya di fahamkan buku ini tersangat laris dan telah kehabisan 2000 naskah dalam masa sebulan setengah.

Untuk cetakan kedua mungkin mengambil masa sebulan dua selepas raya cina kerana terdapat sedikit masalah penerbitan [ramai yang bercuti panjang]. ini saya kira satu permulaan yang baik buat ustaz zaharudin untuk buah tangan sulungnya selepas berhijrah dari dunia perbankan ke dunia akademik.semoga selepas ini lebih giat lagi dalam perjuangan memberi kesedaran islam di kalangan masyarakat dan saya sentiasa menantikan karya karya dari ustaz zaharudin seterusnya selepas ini.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...