Blog Niezam Phg

Ada kalanya Allah memberikan kesenangan kepada kita bukan untuk menyenangkan kita, tetapi supaya kita dapat menjadi orang yang menyenangkan orang lain....semoga saya mampu menyenangkan anda ketika di teratak ini...

Saturday, June 23, 2007

Azrinaz Mazhar hakim

ketika majlis pernikahan Princess Majeedah n Pg Anak Khairul Khalil....





















Niezam Phg says......

Biar apa pun tanggapan orang lain terhadap pilihannya untuk menjadi isteri kedua kepada antara lelaki terkaya di dunia ini saya tetap mendoakan semoga rinaz [ panggilan manja saya untuknya...heheh sebab dulu saya antara peminatnya ketika dia di TV3...] sentiasa berbahagia di atas limpahan kurniaan kekayaan yang di milikinya...semoga berbahagia di duni dan akhirat.....amin...

Labels:

5 Comments:

  • At June 24, 2007, Anonymous Anonymous said…

    kalau saya nak jd isteri no. 2, saya akn pilih utk jd spt rinaz.

    kedudukan isteri kedua yg terhormat. tak disorok2, tk diketepikan atau dikemudiankan haknya.

    *ayang*

     
  • At June 25, 2007, Blogger princessy said…

    ada lg 2 kerusi kosong utk jd isteri kalo ada sesapa yg rela bermadu ;-)

     
  • At June 28, 2007, Anonymous Anonymous said…

    macam dah takde lelaki dalam dunia ni sampai sangup bermadu..kepada sesiapa yang berangan2 nak hidup bermadu tu hrp pikir2 la sket perasaan isteri yg pertama 2

     
  • At June 29, 2007, Anonymous Anonymous said…

    memang perempuan di malaysia suka sangat dengan laki orang walaupun tua tak mengapa janji kocek penuh..agak2 duit tu boleh bawa masuk dalam lobang kubur tak?

     
  • At July 13, 2007, Anonymous Anonymous said…

    betul cam tak respek plak ye.over sangat lah, low profile lah. dah lah menumpang. saya pernah duduk kat brunei. rakyaat memang respek betul dgn queen saleha and sultan sekali. mungkin respek kut, tak nak lukakan hati queen saleha, orang brunei tolak lamaran sultan? apa kena dgn org msia ni dah, buat malu bangsa je

     

Post a Comment

<< Home

 
Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham Hani Mohsin Hanafi.AL-FATIHAH...